close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 EuropeTravel 板
 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
[問題] 法國海關問題
Jul 13th 2014, 19:24, by copuff

作者copuff (Che'ris)

看板EuropeTravel

標題[問題] 法國海關問題

時間Sun Jul 13 19:24:20 2014

想請教大家... 預計9月到法國停留約一個月 我男友是法國人 這次是跟他回家 所以會住他父母家 我男友跟我說 過海關要準備他父母給的邀請函 我想一封信應該不是什麼難事 但他剛剛跟我說 他父母需要去市政廳簽一份官方文件 須支付30歐 我還要買health insurance 後面兩段我摸不著頭緒 需要付30歐? 我不能只提供邀請函、他父母的住址及連絡電話、回程機票 @@? (必要的話我有其中4天住巴黎民宿的證明) 想知道 真的有需要付30歐弄一份官方文件嗎? 因為爬文沒看到寫邀請函需要付錢的事 又 為何需要健保? 我自己的旅遊保險不行? 謝謝大家! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 36.231.72.247 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/EuropeTravel/M.1405250664.A.AC2.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()