close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Examination 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[補習] 台中警察特考推薦補習班
Jun 11th 2014, 21:33, by chiaojung

作者chiaojung (chiao)

看板Examination

標題[補習] 台中警察特考推薦補習班

時間Wed Jun 11 21:33:54 2014

[補習] 與補習班或函授有關的歸此類,內容無關補習班(課程、 師資、費用等)請選其他分類。 各位版上的大大們好 小女子我在此有事相請求 目前我是個大二要升大三的學生 但由於對升學毫無任何興趣,所以想要準備明年的四等行政警察特考 因為我在這方面的資訊完全不了解,所以有想要去補習班上課的想法 但我想請問版上的各位是否能推薦我,台中有哪些對於警察特考補習比較好的補習班? 目前我看到的有志光,跟朋友推薦的學儒,這兩間感覺都是在公職方面蠻有名的補習班 所以我想請問是否還有其他間推薦的補習班 謝謝大家~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.46.180.155 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Examination/M.1402493637.A.281.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()