close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決 
Web design for beginners/

In this course, we cover many aspects of creating content for the web, from concept to production.
From our sponsors
自學英文會話會不會很難?
Jun 1st 2014, 02:16

老實說 會很難! 你要加強你的會話能力 最重要的是多練習 我每次聽別人講英文 他的文法都很簡單我都懂 我都聽的懂 但是要我自己說出這些句子 說真的我不會 可以改善這個狀況我想只有多練習 多開口說才可以改善 但是如果是用自學的方式 很難做到 因為當你真的遇到需要說英文 可能會害怕 會怯場 腦袋會空白 所以我想最好的方式還是用英文去跟別人溝通 雖然剛開始可能講得不好 但是練習一段時間之後 你會比別人強很多 因為大部分人都是會寫題目 但是不會講 我自己有再巨匠美語補習 老師上課都會做互動 或是讓你跟同學練習 一定會開口說到話 有時也會趁老師有空跟老師私底下聊天 我覺得比起過去 在口說方面真的好很多 建議你還是找個補習班吧~

參考資料: 我自己

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()