Blogtrottr
批踢踢實業坊 EuropeTravel 板
 
Web design for beginners/

In this course, we cover many aspects of creating content for the web, from concept to production.
From our sponsors
[問題] SNCF訂票信用卡問題
Apr 13th 2014, 23:11, by shellianbpvw

作者shellianbpvw (冠冠)

看板EuropeTravel

標題[問題] SNCF訂票信用卡問題

時間Sun Apr 13 23:11:17 2014

各位前輩們大家好 我是自助旅行新手,第一次要自己去歐洲自助旅行 今天在處理SNCF訂票的問題 一剛開始都很順利,但是到信用卡那關 郵局的VISA卡被拒收QQ(這張卡根本雞肋阿~~~) 當初辦這張卡就是因為我爸媽不願意出借他們的信用卡給我 所以才特別辦的(在郵局還確認過很多次說可以線上刷卡!) 所以現在也沒有辦法跟爸媽請求支援,郵局則表示要過幾天跟我確認為何不能使用 有同學表示可以借他的信用卡給我刷 想請問這樣會有影響嗎?(持卡者非本人) 還是只要順利扣款後就都沒事了? 因為想搶早鳥票所以現在很惶恐QQQQ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 36.229.85.107 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/EuropeTravel/M.1397401879.A.D0D.html

nakatsu:我上次搭有要出示信用卡耶 04/13 23:12

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()