Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
50% off Print Subscription of USA Today

Get the news delivered to your doorstep. Lock in the savings and receive USA Today for just $0.75 a day.
From our sponsors
死忠顧客V.S酸民
Apr 13th 2014, 07:04

原來沒有敢PO購買的圖片的死忠顧客阿
大家都很低調.是不是捨不得到手的優惠阿
不捐也可以阿.
我只是覺得大家都可以表達自己的意見
而不是罵人酸民.不買就滾.這一類的話
支持國產品這也是我一直想做的事
(窮人一個.盡力而為.品牌.製造地盡量挑是台灣的)
但是讓廠商知道消費者的需求也是必要的
我相信如果國產品能在規格跟售價上讓越多人接受
那麼大家購買的意願就越高
M320我也有預購2支
但是也是後來就退貨了(受不了廠商的處理態度)
或許優惠真的是ASUS自己發現而採取的補救措施(酸民太自我膨脹了)
那就太好了
期待國產品都能如此
讓大家在支持國產品上更有衝勁

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()