close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Are you an avid runner? Or even just starting out?

Brooks designs high-performance men's and women's running shoes, apparel and accessories.
From our sponsors
[選擇] 嬌蘭粉底液 超時完美or輕裸感?
Oct 11th 2013, 15:44, by Brilliante

作者Brilliante (華麗的彈奏)

看板MakeUp

標題[選擇] 嬌蘭粉底液 超時完美or輕裸感?

時間Fri Oct 11 15:44:51 2013

(手機排版請見諒) 這陣子嬌蘭的粉底液在板上燒成一片 就連靠櫃時櫃姊也問最近怎麼突然這麼多人來試粉底 我是在桃園遠百靠櫃的 櫃姊人超nice的幫我把保養上完才上粉底 我左臉上超時完美 右臉上輕裸感 不論是剛上完或隔了二、三個小時 朋友都覺得右臉輕裸感的妝比較好看 我也問了服務台的小姐,她們也覺得右臉妝感較好(←天哪這女人連服務台小姐都不放過) 但客觀來說我左臉膚況較差: 有一點點斑、黑眼圈較右眼深、剛好長了兩顆痘痘… 可能這些對妝感有影響 所以我現在在超時完美和輕裸感間搖擺不定… PS:我是偶爾會長一兩顆痘的粉刺肌 算是鼻頭稍油兩頰正常的混合肌 麻煩各位板友給我建議 謝謝大家 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.72.83.192

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()