close
Blogtrottr
Mr.闕小豪 :: 痞客邦 PIXNET ::
闕小豪,人類行為觀察家。喜好古生物化石、大自然、旅行、電影、閱讀等。 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
《我的恐怖室友》女神X女神
Jan 2nd 2014, 13:34

電影海報:ルームメイト(我的恐怖室友)(同屋︰喚命日記)

我的恐怖室友(ルームメイト)

每個世代都會他們的女神,而深田恭子就是小豪那個世代的女神,約莫是國中或高中時,

那時書局很流行賣偶像海報、護貝卡,當時流行的男偶像就是金城武、郭富城,日本女星則屬深田恭子最受到喜愛,

我好幾個男生朋友家裡都貼了一張深田恭子的海報,然後皮夾裡一定要放好張深田恭子的泳裝護貝卡,三不五時還要拿出來跟朋友說「這我馬子」,

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()