Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 機票問題
一般航空、機票訂位、轉機、行李限制、里程轉換等機票問題討論 
急!放棄西班牙國內線 可以在馬德里續搭嗎
Dec 22nd 2014, 07:19, by neil50311

各位朋友 我是第一次到歐洲玩 一個人 也是第一次發文 如果問到重複問題 請各位見諒
我回程的機票是從 西班牙赫雷斯XRY---馬德里MAD---赫爾辛基HEL---東京成田NRT
這是同一張票 在日本訂的 我人已經在西班牙 但由於行程改了 我想放棄 西班牙赫雷斯XRY---馬德里MAD 這一段國內線 直接從馬德里Check in搭回東京 這樣做可以嗎
要提前跟航空公司說或是要加錢我都可以 沒有語言問題
麻煩各位了

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()