Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
Re: [問題] m8無法使用隨身碟功能!
Dec 22nd 2014, 21:23, by perezliang

作者perezliang (小煦)

看板MobileComm

標題Re: [問題] m8無法使用隨身碟功能!

時間Mon Dec 22 21:23:16 2014

※ 引述《perezliang (小煦)》之銘言: : 爬文大部分的人都是電腦或傳輸線出問題 : 但我合理猜測我絕對是手機本身問題 : 因為我試過mac和XP系統都不行 : 傳輸線換三條都不行 : 而且不只讀不出隨身碟功能 : HTC sync一樣連接不上去 : 請問遇到這種狀況要怎辦呢? 各位大大 不好意思又是我 Xp系統我算是弄到死心了 上網爬文一下macbook air 也能使用HTC sync程式和隨身碟功能 但我發現使用原廠傳輸線 一樣連不到sync ,也無法傳輸檔案 這要怎麼辦呢?手機中毒還是故障嗎? -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 61.58.185.53 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MobileComm/M.1419254599.A.F7F.html

thomasjay : android跟Mac相容很差,我之前搞很久 12/22 21:38

perezliang : 所以....只能升級win7才有解嚕! 12/22 21:39

ww990440 : Mac不行 win7吧 12/22 22:05

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()