close
Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 韓國
韓國旅遊討論區 
推薦~ 釜山平價海雲台住宿
Dec 1st 2014, 09:45, by cas6191

我十一月時去韓國睇紅葉,於釜山入住海雲台 ,平時我多數都係住酒店,但同伴就提議住民宿,由於我見未住過就試下啦! 未去到民宿前仲擔心會可會吾清潔/ 要同陌生人共用洗手間等問題..........好彩去到比我想象中好!

民宿有倆層,樓下果層男女混合,樓上果層女生專用,門口有密碼鎖,感覺安全好多。另外,樓下果層有一個好大嘅厨房,早上提供早餐,不過要自已制作。民宿入面有個靚靚老闆娘,佢見我地吾識整早餐,又幫我地整,又介紹我地去邊度玩,好親切!

民宿於海雲台站行五分鐘,樓下就有好多食店及化妝品店。海雲台市場係對面,行過海雲台海灘都係五分鐘,所以超方便。

老闆娘叫我地下次去直接email比佢,有discount,如果你地想入住,可以私訊比我。

另外,我好鐘意去韓國,大家可以交流下旅遊資訊!

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()