close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
道路施工,汽車被山貓鏟起前輪移到旁邊會傷到哪嗎
Jul 29th 2014, 06:42

前幾天道路施工,

我因沒有住在停車道路的附近,所以沒有看到貼在電線桿的小張移車公告,

到現場的時候已經在施工了,汽車被移到對向去,

真是心急如焚啊,

趕快把車開走後問領班這車是怎麼移的,

領班滿老實的回答我說它用山貓移的,

他叫我放心不會傷到底盤,鑒於他很老實回答,我就好吧,

我開的當下是也沒有感受到異樣,外觀也無任何損傷,領班應該移車很有經驗,

但是有幾次p檔切r檔,頓了比平常大力,

後來又好了,

請問不放心的話該去保養場檢查什麼地方呢,

我看保險桿下端有兩排摩擦的痕跡,

底盤會傷到哪嗎

感謝回答

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()