Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
[心得] 真心覺得碧兒泉CC霜可以一次囤個好幾支!
Jul 27th 2014, 19:39, by hyominpark

作者hyominpark ( hyominpark)

看板MakeUp

標題[心得] 真心覺得碧兒泉CC霜可以一次囤個好幾支!

時間Sun Jul 27 19:39:13 2014

碧兒泉的光感亮白CC霜這支我以為是之前隔離霜 後來升級成CC潤色效果真的是滿明顯的 我第一次是挑紫色的,拿來修全臉的蠟黃肌很有效 而且膚色看起來很乾淨 不會讓斑點或瑕疵更明顯 但痘疤還是要靠遮瑕或粉底蓋一下 第二次挑藍色局部修暗沈(不知不覺入手第兩支… 我自己是單擦一層有防曬係數的CC就很夠用了 在外面照常騎車通勤曬太陽也沒黑到 感覺防曬效果不比防曬乳差亮白CC霜這支我以為是之前隔離霜 後來升級成CC潤 之前聽過板上有人一次買三支@@ 我如果買第三支XD應該會想試試珊瑚色 有人是說拿來當腮紅,但我試的感覺腮紅是有點誇張了 點綴在兩頰有好氣色感是明顯的~~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 109.200.11.131 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MakeUp/M.1406461156.A.75E.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()