close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Join Delanceyplace

Sign up to receive a free quote from a non fiction book every weekday.
From our sponsors
請問大家2014altis都用什麼方向盤鎖
Jul 17th 2014, 09:15

我是用鋼甲武士

還記得 當初剛買車也一只發文 !

我把人家給我的答案+我的親自經歷現在轉給你

1....用剛甲武士 應該是最好的"方向盤鎖了"

2....再配一個 原廠排檔鎖

3.... 停車地點慎選 ! (此為最關鍵的鎖)

以上是我的三大鎖 希望對你有幫助

哈....還記得當初買車的時候 也是常常會怕

那時候也有前輩跟我說 久了就習慣

現在到了第三個月 我也慢慢習慣了 ~ 不過 上鎖的動作 我還是不會偷懶!

再補充一下.....最關鍵的鎖 應該就是 竊盜險了 ~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()