close
Blogtrottr
,.*♠﹝哇! 小宛報報﹞♠,.* 韓劇 韓星 :: 痞客邦 PIXNET ::

















∴°﹒☆°.熱門韓劇介紹﹒°∴°韓星最新消息﹒etc..★° 
Buy Bulbs, Seeds, and Plants

Our mission is to bring you top quality flower bulbs, perennial plants and other horticultural products exclusively over the internet, at the most economical prices.
From our sponsors
朴瑞俊做客節目 感謝裴勇俊鼓勵
Apr 11th 2014, 13:08

朴瑞俊做客節目 感謝裴勇俊鼓勵_1

有線台tvN電視劇《魔女的誘惑》的主演朴瑞俊做客昨晚(4月10日)播出的tvN綜藝節目《現場脫口秀TAXI》,並提及東家老闆裴勇俊。

朴瑞俊做客節目 感謝裴勇俊鼓勵_2

主持人金九拉問朴瑞俊是否經常見到老闆裴勇俊,朴瑞俊回答表示:「很少見面,準備拍攝《Dream High2》時的新人時期,我有一次見到他,他誇我將來一定會紅。之後拍攝《溫暖的一句話》人氣開始增長的時候,他還請過吃過飯,對我說『我之前說過你一定會紅嘛』,他的一句話給了我很大的鼓勵。」呂京珍/文 版權所有 韓星網 禁止轉載

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()