close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
老爸終於首肯讓我買車 想請問關於new mazda3柴油版的問題
Dec 17th 2014, 06:21

小弟明年6月大學畢業 當完兵出來大概也2016了吧
現在存款40萬左右 到時應該也貸得起了?
而且我覺得我爸會幫我出...

聽版上有些人說新馬三有柴油版本
google卻找不太到資料
小弟對車的了解真的很淺
有一些基本的問題想問問各位先進

1.柴油版的扭力會大很多,而且油錢比較省?
2.柴油版價位更高?
3.日本的新馬三已經確定有柴油版本上市了嗎?
4.柴油版相對有什麼缺點嗎? 感覺汽油版本大家就訂得很熱烈了

如果再日幣貶值這麼多情況下,且台灣又遲遲沒有引進的情況
是否有可能自己辦進口?
(這我真的不是很懂,不過我爸的BMW 335是他自己辦進口的)

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()