close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] app測試人員?
Oct 12th 2014, 20:01, by yichynchien

作者yichynchien (簡)

看板ask

標題[請問] app測試人員?

時間Sun Oct 12 20:01:06 2014

大家好~請問一下! 這兩天有人FB密我要不要做APP測試人員 說是在打工社團看到我的所以來問我 工作性質是兼差論件計酬的 內容就是去使用做好的APP 平常有空時在家做就好,不過要先面試 面試地點在高雄市政府(四維)附近 請我去再打電話他們會有人帶我去公司 可是我也沒問到公司名稱 不知道有沒有人做過這種兼差的 方便的話可以站內信、回應或水球我分享一下 謝謝! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 182.235.137.31 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/ask/M.1413115270.A.D58.html

BigCat: 倒數第二句踩板規了 10/12 20:01

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()