Blogtrottr
明星八掛大分享☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
You Can Make a Difference

By planting ten trees and ensuring that all our clothing is produced responsibly we allow each and every customer to make a difference. Join us today!
From our sponsors
非常人語 愈是淆底 愈要信 邵家臻
Sep 25th 2014, 12:05


邵家臻天生黐脷筋,小時候一開口便被人笑,「我講嘢攰過你好多。」但近十年他經常發聲、寫文,「齋講觀點,我呢啲係三、四流嘅人。唯有諗吓鋪排。」日子有功,終於成了標題黨。毅行撐的普選當日,他在 facebook寫上「自己香港自己救」,翌日成了《蘋果日報》的大題。 

非常人語

愈是淆底愈要信 邵家臻

Ads by Google

有說減肥的人最好事先張揚,讓全世界見證他/她的決心,逼自己不能回頭。過去一年多,有個肥仔每次自我介紹,都是這句開場白:「我係邵家臻,佔中嘅。」日日講,提醒自己莫忘初心。
但洗濕個頭又如何?佔中十子誓師當日,蔡東豪與徐少驊皆是大好友,蔡說:「我覺得一定得喎,贏梗。如果(佔中)係基金,一定賺!」同場的邵家臻自命鵪鶉,只求佔中能推動社工們不再馴服:「當時人人都一士諤諤㗎啦。」後來,徐、蔡想起自己少鍛鍊,實在是危險,報了名便算。「十個救火的中年,都傷㗎,對佔中的支持者來講。雖然大家表示理解,但我都聽到有憂慮、困擾。」

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()