close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 car 板
 
Looking for something light while keeping you safe and comfortable during extended waterside activities?

Shop New Drainmaker Shoe for Men, Women and Kids at Columbia!
From our sponsors
[問題] 買車退訂 遇到問題...
Jun 5th 2014, 18:34, by silindon

作者silindon (發 條 鳥)

站內car

標題[問題] 買車退訂 遇到問題...

時間Thu Jun 5 18:34:41 2014

我在5/23 到某處經銷商下單買領牌車 當場用信用卡刷了2萬訂金 並把雙證件交出去 然後業代也給了我一張訂車單據 後來當天我反悔不想買了 當天傍晚又回去講明退訂,並把雙證件拿回 而業代說由於是刷卡,所以無法當場退回2萬給我 他們需要作業時間 而那時當下 業代並沒有要求我把訂車單據還回去 而且也沒有在任何文件簽署說要退訂 就回去了 結果我今天要回去拿回訂金時 業代要求我需要退還那張訂車單據 他們需要那張訂車單據才能跑流程.... 否則會有困難.... 可是那張訂車單據我已經丟了... 請問業代的說法合理嗎? 謝謝! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 111.249.64.191 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/car/M.1401964483.A.DC6.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()