close
Blogtrottr
明星八掛大分享★☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
肥仔 變 大隻佬 林子善 肌肉 之 鍊成
Dec 31st 2014, 15:01

肥仔變大隻佬 林子善肌肉之鍊成

自從張家輝《激戰》後,娛圈即時捲起一陣「操肌熱」,好似方力申咁就日日操肌兼曬肌,而近日林子善都加入埋操肌陣營,連月來他努力狂操,並留言:「講大隻,我身邊大把brother大隻過我,我時時放相上來,

Ads by Google

係想比大家知道只要努力人人都可以做到,之前叫我肥仔的人依家全部冇聲出……所以唔好睇小自己同睇小人哋,我林子善就給大家(正能量)所以大家都要多啲讚,好給我動力!」子善你家陣個body咁得,邊個咁睇小你呢!

昨日(十二月三十日)子善上載了一張接近「肌肉之鍊成」的相片到微博,並留言「不求與人相比 只求超越自己,來目標不遠了

 

三個多月前,子善表示曾叫他肥仔的人,今日已經冇聲出。

 

 

子善表示曬操肌相是因為想給正能量大家,話畀大家知只要努力,人人都可以做到。


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()