close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
[靠櫃] 京站CHANEL
Jul 22nd 2014, 22:59, by em36

作者em36 (同腹人 ELF <3 SJ)

看板MakeUp

標題[靠櫃] 京站CHANEL

時間Tue Jul 22 22:59:29 2014

最近實在被許多CHANEL的四色眼影文洗腦到腦袋生火 趁著等車的空檔, 跑到京站去靠櫃了. 是很想看芳登廣場跟摩登可可的實體, 另外對於眼線筆也很有興趣. 一位略為豐腴的櫃姐(我沒記名字) 一看我靠近 立刻走來幫我介紹 他的眼妝很是美麗, 一看就知道是用威尼斯這盤化的. 態度溫柔笑容可掬, 仔細介紹這次的新眼影,還幫我試用眼線筆. 眼線筆的質地很軟, 但是我覺得以我這種油眼皮的人而言, 很快就會暈吧XD 同時也讓我沒有特別驚豔感, 所以就沒買了. 眼影盤的部分, 我一直無法決定要帶哪一盤, 所以後來還是道歉說再讓我想想. 她也很溫和的跟我說沒關係.(兩盤都超美, 真的很難割捨) 很推薦京站的這位櫃姐, 頭髮綁一小搓馬尾, 眼睛很大, 皮膚白皙, 如果有去京站的可以考慮找他唷!! 之後還有機會去台北, 一定會找他買其中一盤的 : ) 以上 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 61.224.130.165 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MakeUp/M.1406041173.A.4B5.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()