Blogtrottr
批踢踢實業坊 TaiwanDrama 板
 
Speed up your App

New Relic is the leader in Web and Mobile app performance. Don't let your users suffer from a slow site. Deploy today and get your Nerd Life shirt free!
From our sponsors
[討論] 熱海戀歌很好看
Jun 23rd 2014, 14:25, by missthefeel

作者missthefeel (小瑞)

看板TaiwanDrama

標題[討論] 熱海戀歌很好看

時間Mon Jun 23 14:25:26 2014

最近才知道原來有開Live文在討論 很久沒有看電視劇的我 也開始迷起熱海戀歌了~~~~ 我覺得這是一部很精緻的台語偶像劇 雖然一開始只是想說跟著爸爸媽媽連著孤戀花看下來 但是漸漸的我也被這齣劇的男女主角深切的情感給感動了 很喜歡愛著秀秀的英雄 也喜歡愛著英雄的秀秀 還有可愛的小花~~~ 十六集的英雄搶婚戲 當大家都在歡呼時 我的心也好激昂 但到後面看到英雄暴淚 我也跟著暴淚了 (我爸還幫我拿衛生紙擦眼淚XD) 有時候就是有著這麼多的遺憾 這段情感才這麼的刻骨銘心吧 我還是深深的希望英雄和秀秀可以在一起Q_____Q 本週不知道在虐什麼 看到英雄孤單的身影我也覺得心很酸 一起來支持熱海戀歌吧!! 難得一見的好看的台語偶像劇! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 163.29.11.210 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/TaiwanDrama/M.1403504730.A.8A9.html

naima29:推推~雖然有點老梗 但滿精緻的 演員也都表現的很好! 06/23 14:48

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()