close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
終於換我開箱了,Super sentra圖多慎入!!!
May 25th 2014, 03:20

熬了一段選車時光,從Mazda Luxgen Ford到最後的Nissan,整整一年左右的時間,在考慮油耗妥善舒適等原因,再加上父母對這品牌的信任,Super Sentra最後脫穎而出,贏得我的眼光!!!

5/8下訂,5/20交車,雖然說只有12天,但也等的很苦,業務是公司之前同事,他剛進來當業務沒一星期被我遇上,他課長也打算讓他開胡,談第二次之後就開心滿意的下訂,據報我業務的同事都嚇到,來上班五天就賺一台車,哈哈!重點是我相信我朋友的售後服務,菜單之前有分享,有需要可以去翻一下喔!

以下就是圖多的開箱文,交車第五天,昨天趁天氣超好和好友三男一女從台南一路向北,先到雲林走走再到彰化鹿港,最後再回嘉義吃飯,至今新車已破500公里,相信下星期就可入廠定保啦!

今天天氣更好,昨天玩一天後車也挺髒的,今天就來洗一下車吧!我也替我的愛車取名為『小叮噹』,藍的很漂亮,圓潤的車身線條更顯穩重,以下就請多多指教嚕!


























This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()