Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
The Spiritual Truth

Wisdom course on spirituality truths. Learn How to connect with infinite intelligence & awaken your inner-divinity.
From our sponsors
4/15早上貨到 但少東西 ((有圖有證據,此篇為提醒大家
Apr 15th 2014, 00:47

還是會擔心阿...一樣我也是北一的那批
不過我覺得是小米的問題...我兩張訂單
A單 一小兩大行動電源,另B單一紅米機兩大電源
結果早上想說上班會經過營業所...就趕緊去拿了
拿到兩盒小盒子,當下就覺得不妙了...果然一看
A單 給我來小電源 2大電源沒來,裡面的資料只有一個5200的電源
B單 只給我來隻紅米機 兩大電源都沒有 連訂單資料都沒有
我4顆10400的大電源咧?? 當下想說先上班再打電話問,結果
打過去給我聽3次愛麗絲就切斷了...連續三通都這樣...
我的大電源拉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()