Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
請教一下,輕度使用者 ZF5 1G&2G
Apr 14th 2014, 09:52

想請教一下,我是個手機的輕度使用者,目前有裝的APP大致如下

FB、LINE、SKYPE、導航王、EX文件瀏覽、ezETC、TeamViewer、兩套網路電視軟體、MX Player、Chrome...
遊戲也只有:全民打棒球、寶石類兩款(jewellust & larva link)、寶寶巴士遊戲 X5款

這樣不知道大家會覺得我應該買1G OR 2G?

我有爬文,大家都說+500買2G,這個我也接受,不過現在下定還有給皮套,這樣算起來就有1200的價差,因此有點小猶豫,不知道大家會如何建議?
1200買1G / 8G 以我這樣的輕度玩家,值得嗎?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()