close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Windows 板
 
Shop the Official Crayola Store

Find art supplies for outdoor play, coloring books for indoor play and lots more. Visit our colorful online store today.
From our sponsors
[問題] 關於工作列可否擴大
Mar 25th 2014, 12:52, by yoyowalker

作者yoyowalker (SlimMorris174)

站內Windows

標題[問題] 關於工作列可否擴大

時間Tue Mar 25 12:52:25 2014

各位好,我有先爬文過, 似乎沒有找到解答, 我想請問的是,windows8的工作列, 我現在是放在螢幕的左側, 但由於圖示太多,常常圖示會跑到第二面, 必須要多按一個按鈕,才能切換軟體,有點不方便, 不知道是否可以把工作列放大,讓工作列可以同時顯示兩排圖示呢? 我知道解除工作列的鎖定之後,可以把工作列拉大, 但那也只是把軟體圖示放大而已, 不能同時顯示兩排圖示, 我記得以前用XP的時候似乎是可以顯示兩排以上, 但我現在卻找不到這個功能? 請問windows8是沒有這個功能了嗎? 如果有,要如何開啟呢? 或者是有沒有相關軟體可以做調整的? 謝謝! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.169.199.210

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()