close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 car 板
 
Re: [問題] 有權利拿回訂金嗎?
Aug 7th 2013, 20:43, by qqfish1001

作者qqfish1001 (愚魚於娛)

看板car

標題Re: [問題] 有權利拿回訂金嗎?

時間Wed Aug 7 20:43:37 2013

先謝謝各位版友的發聲, 今天下午收到對方line說錢已經匯款了, 內心鬆了口氣但也百感交集, 原本該是交個朋友開心購車,沒想到卻是如此收場, 不過經過這次事情我學到很多, 當然不會因噎廢食,看車之旅仍會繼續前進, 很謝謝一些版友寄信給我建議,不管好的壞的我都聽進去了, 這次我也有錯,錯在自己不夠謹慎太過信任, 我想事情就到此告一段落吧, 我會把之前文章刪除,避免讓對方再受到傷害, 我相信車版還是有很多好人的,抱歉這兩天讓版上烏煙障氣, 事情終於順利解決了,再次謝謝大家的幫忙! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 116.59.241.178

tsctao:要提告了才馬上匯= =.... 08/07 20:48

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()