close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
#1 Helpdesk Software

Award-winning helpdesk system with an inbuilt KBase, forums, canned responses & more. Try super user friendly Freshdesk today. (In 2 minutes, You'll set it up!)
From our sponsors
[請益] 新鮮人offer 選擇
Aug 7th 2014, 23:36, by appleswill

作者appleswill (Cheryl)

看板Salary

標題[請益] 新鮮人offer 選擇

時間Thu Aug 7 23:36:35 2014

各位版友好 我今年大四畢業,主修商業設計輔修外語,多益900,現在已有兩份offer: 1.留學顧問助理 30k,已工讀半年直接轉正職 制度:公司超小沒什麼制度,everything老闆說了算(老闆很摳)一切福利有照勞基法 發展:升留學顧問(跳槽?) 說明:前幾位顧問都有佣金制,但老闆跟我說想讓我領固定薪。我沒有留學經驗,是因為做事能力不錯所以想留我,所以也還有很多東西要學。目前公司沒有人帶我,學的也都是有遇到才慢慢學,主要都是在打雜。 2.婚攝工作室剪接師 前三個月30k,第四個月開始27k+案件抽成,最高37k憑本事 制度:上班時間彈性大,但還是小公司,無勞健保(5人以下)休假基本上按勞基法 發展:就是剪接師(?) 說明:公司有點遠(通勤1hr以上),剪接工作其實滿傷眼睛的。老闆倒是很詳盡的說明遠程的薪資可以走到哪,極限約4x~5xk 我會考慮2是因為薪水... 還有目前在1感覺學得很慢 但長遠來講1是比較想走的領域 想聽聽前輩們的意見做為參考, 麻煩了,謝謝! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.24.122.138 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Salary/M.1407425797.A.518.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()