Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Re: [求助] 男朋友常常因為打電動冷落我
Dec 21st 2014, 20:55, by vyoung

作者vyoung (煙火)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 男朋友常常因為打電動冷落我

時間Sun Dec 21 20:55:12 2014

雖然我跟男朋友還沒住在一起過, 不過我男朋友也是那種一玩就玩好幾個小時的那種, 剛在一起時我也一直為了遊戲跟他吵架orz 不過我後來就嘗試玩玩看他在玩的遊戲, 反而跟他有更多話題聊了XD 我覺得原po可以試著再溝通看看, 我當時也是溝通許久,兩個人才達到共識。 比如說他總是一打lol就一直打好幾場停不下來, 我就說,為了你的健康,你就打完一場,起來動一下,抱一下我:P 然後玩手機遊戲的時候,靠在他肩膀上看, 他就會有點玩不下去(? 只好乖乖理你了XD 最近特別喜歡說,「再不專心約會就刪你的妲己囉」之類的話, 男朋友就乖乖就範了A_A 這是我的小小經驗,原PO加油囉~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.37.184.252 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1419166516.A.E3C.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()