close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
想買M-ATX機殼, 大家來幫忙選一選
Dec 9th 2014, 11:56


最近小弟我想要組一台電腦放在電視旁邊, 免得我每次都要拔線, 插線, 搬這個搬那個等等
基本上規格我都決定了, 但是機殼來說我有點決定不了

炮嘴的神人們歡迎

-----
反正現在某屋都有在專門在賣銀欣, 聯力, JONSBO跟立人的鋁鎂機殼
我看外型基本上看起來都不是差很多
只是內殼稍有不同
價錢就差很多了說

所以目前用低價殼來看只有鎖定兩款
JONSBO C3 或 立人 E-D5

外型見仁見知我就不多說

內殼的運用就會有所不同
尤其是E-D5上版跟側版都有進氣/散熱孔, 又附上專屬風扇

大家想法如何?

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()