close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 give 板
 
[感謝] 美女wangsandy的美鞋
Nov 27th 2014, 23:40, by sodared

作者sodared (你看不見的我)

看板give

標題[感謝] 美女wangsandy的美鞋

時間Thu Nov 27 23:40:00 2014

謝謝W大的美鞋, W大比想像中更正, 因為W大在文章內稱姊, 但好像比我還年輕許多啊啊啊啊啊! 不好意思今晚這麼臨時過去, 沒有準備什麼禮物回饋給您。 真心感謝你讓我第一次踩上人生第一雙突破5cm的鞋鞋, 還好是索取到楔型鞋, 哈,原來踩高鞋是這種感覺, 沒有想像中的可怕呢! 讓我可以當偽麻豆~真是開心!!! 不過我想最開心的應該是我男友:p 再次感謝W美女♥ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 111.70.72.103 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/give/M.1417102804.A.7D5.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()