Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
#1 Helpdesk Software

Award-winning helpdesk system with an inbuilt KBase, forums, canned responses & more. Try super user friendly Freshdesk today. (In 2 minutes, You'll set it up!)
From our sponsors
Re: [心得] 眼線中的隱藏版黑馬~RBB眼線膏黑+灰
Aug 8th 2014, 16:58, by aa980122

作者aa980122 (aa)

看板MakeUp

標題Re: [心得] 眼線中的隱藏版黑馬~RBB眼線膏黑+灰

時間Fri Aug 8 16:58:33 2014

Rebecca Bonbon這支眼線膏我也有買,我買深咖色的 今天剛好有化妝出門,也來分享一下 http://imgur.com/18h5fJj
這支是之前在小屈看到的 品牌全部彩妝有做85折,所以價格很好入手 一系列有三支(黑/深咖/灰) 我買深咖的~顏色跟我髮色比較不衝突 我發現這個膏的質地很軟綿 刷頭沾一點就很好上色 但畫在眼皮後質地會變得乾燥一些,好像有定色的效果 用手指隨意推一下也不太會暈開掉色 所以碰到像我這種容易眼皮出油的人就不會融掉,整個眼妝的持久度會更好~ 不過原PO分享的灰色我也有點心動,灰色很少看到之外,難得顏色也很飽和 最怕那種要濃不濃要淡不淡的眼線了~這支完全不會啊 說實在出門用還滿方便,隨意畫兩下就OK!!有尬意~~~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 123.205.215.59 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MakeUp/M.1407488315.A.4FF.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()