Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
[問題] 7Mobile無法過戶 那要先攜出到哪好
Jun 22nd 2014, 14:29, by popism

作者popism (唉唉)

看板MobileComm

標題[問題] 7Mobile無法過戶 那要先攜出到哪好

時間Sun Jun 22 14:29:25 2014

各位板友大家好 我有一門名下的電話 統一電信 我想請問說 這支電話都是媽媽在使用的 但打給統一電信,客服跟我說無法過戶 所以想說要先np出去 那我想要請問一下哦 有什麼方案是我可以先np > 過戶給媽媽 (有沒有像是易付卡的短暫方案之類的) 便宜 短暫的方式 可以提供給我的 謝謝大家哦 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 218.164.190.225 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MobileComm/M.1403418568.A.F6A.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()