Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 日本北海道
日本北海道旅遊討論區 
Helpdesk Ticketing System

Award-winning helpdesk system with an inbuilt KBase, forums, canned responses & more. Try super user friendly Freshdesk today. (In 2 minutes, You'll set it up!)
From our sponsors
道東5日自駕行程,這樣OK嗎?
Jun 14th 2014, 09:57, by minima

我只有一個很機車的建議
釧路的住宿地點
天然温泉 丹頂の湯 スーパーホテル釧路
我覺得地點其實並不好
他跟巴士總站是同一棟樓
外面就是來來往往的釧路巴士跟阿寒巴士
有大大住過說隱約會聽見
我覺得應該會吵
空氣品質也不會好吧

若你說是為了溫泉我就沒輒了
不過因為大大有租車
我覺得那還不如去釧路動物園旁的山花溫泉泡日歸湯
老實說也沒有多少錢
但氣氛絕對比super好

釧路車站外面有很多飯店可以選擇
特別是大大前面都住了這些好地方
釧路這裡似乎也可以住好一點的

我當初是住comfort
也是在車站前
我記得他有停車塔

抱歉寫了一個很無聊的建議

對了
第一天表定是1205到女滿別
因為不確定幾點可以開車離開機場
我擔心監獄跟流冰館沒時間逛
因為監獄門票有點貴
裡面也算大
不待久一點很不撈本
但待久又怕影響逛流冰館
這邊大大可能得注意一下

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()