close
Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 日本關東
東京、茨城、埼玉、千葉、群馬、神奈川 
Helpdesk Ticketing System

Award-winning helpdesk system with an inbuilt KBase, forums, canned responses & more. Try super user friendly Freshdesk today. (In 2 minutes, You'll set it up!)
From our sponsors
尋找5/27離開淺草考山世界青年旅舍504房的香港女孩
Jun 6th 2014, 13:19, by Naconeco

尋找5/27離開淺草考山世界青年旅舍504房的香港女孩 - 2014-06-06, 21:19

不知道能不能在這裡找人(不能的話請跟我說)
可是我覺得太有緣份了 卻沒留到連絡方式好可惜
我在5/26入住的
有位香港女孩跟我聊得很開心
又得知我們隔天晚上搭同一家VIPLINER的夜車往京都
但我5/27一大早大家還在睡 我就Check out了
雖然在VIPLINER休息處有遇到 講了幾句話
可是我急忙趕上check in
等我忙完回神 她已經去搭車了
忘記問她名字跟line
雖然感覺很難找到 不過還是希望能聯絡上她>"

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()