close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChangHua 板
 
Want to speak effortlessly in any situation?

Actress Alexa Fisher will teach you tips that will set you on the road to success.
From our sponsors
Re: [請益] 請推薦看"貓"比較強的動物醫院
Nov 5th 2013, 23:41, by tomhome

作者tomhome (瞬間的永恆)

看板ChangHua

標題Re: [請益] 請推薦看"貓"比較強的動物醫院

時間Tue Nov 5 23:41:34 2013

※ 引述《moonsad (月亮眼淚。玡玡)》之銘言: : 午安彰化 : 午安毛P孩~ : 已爬文看了一下之前有人推薦的醫院 (今年份的) : 目前看到的有 謝獸醫 民家 傑克(聽說這間很古董?!) : 拜託推薦看貓咪比較強的獸醫院QQ : PS.那個...慧光我去過了 醫生感覺不是很... 然後我家兩隻貓死在那裡了.. : 狗仔隊旁邊的馬丁 這間我也去看過 : 可能是我問的比較細(但我朋友都說他們也都會這樣問問題!?) : 醫生回答的感覺都很避重就輕= =....... : (我只是問貓咪保健的基本概念...想聽看看是否跟我爬版的有落差) : 然後我家貓咪大便後滴血 他家的藥吃了三天了... 沒改善= = : 好像有點離題QQ" 總之..請推薦我好的獸醫>"< (或是上面三間推薦一間吧!) : 盡量是貓咪也會看的醫生喔>"<X 個人推薦溪湖貴族牛排館隔壁的"李家畜" 不管是診斷投藥或是動刀 都有一定水準 費用也不貴 只是有時看診時不見得會幫你醫治 也許是看多了.....做在多也只是枉然 -- 曾經 愛是唯一 就算是lover 最終還是會over -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.168.141.215

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()