Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
z3 compact觸空掛掉了
Jan 18th 2015, 04:14

我在去年11月買了這支新手機
原本使用上很滿意
而且也很順暢

可是就在使用滿兩個月之際
我的螢幕觸控突然發生問題
在玩遊戲時突然無法滑動某特定區域
一直以為是遊戲app的問題
來來回回重開好多次
結果還是一樣
突然想起去年有看到z3螢幕爆衝的討論串

似乎也有人是在兩三個月後突然發作
我開啟繪圖軟體 沒錯就是特定區域無法感應

用智慧手機這些年 第一次遇到觸控有問題的

我從se的z600i開始始用sony的產品
十多年下來 沒想到sony居然會讓我失望這一次

不是很想送修
可是剛買的手機就無故陣亡
實在有點悶

可能要再買一次紫色z3了
雖然對sony失去信心
但是不想再拿韓國機
補張圖
就是上方空白觸無法感應

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()