close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決 
Let the jobs find you

Instantly post your resume to 75+ job sites. You can save 60 hours off your job search.
From our sponsors
陸軍新兵訓練
Sep 24th 2014, 06:12

你好 我是今年剛退伍的我也是陸軍

我新訓中心的是斗煥坪我們的班長是沒有管一定要右手

我也都是用左手投擲比較習慣 那時候班長只問我說妳是左撇子嗎

我就說比較習慣用左手 他也沒說什麼 鑑測考是我也是用左手投擲

也都沒人說不能或糾正我 所以基本上左右手都可以自己習慣就好了

因為我想如果不能找被班長糾正了吧 怎麼可能都安靜沒說話

以上是我親身經歷過的過程

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()