close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Japan_Travel 板
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
[行程] 札幌一日遊+購買陽岱鋼紀念品請益
Aug 29th 2014, 22:47, by gage1467

作者gage1467 (大黑)

看板Japan_Travel

標題[行程] 札幌一日遊+購買陽岱鋼紀念品請益

時間Fri Aug 29 22:47:08 2014

這次出遊是跟團。有一天的行程是札幌自由行。想請問大家一些問題。希望有經驗的鄉民 能提供經驗。 飯店是住札幌東急Inn Hotel。我google一下是在薄野地鐵站附近 行程是這樣子的 吃完飯店早餐後。約九點出門購買陽岱鋼紀念商品。(因上網查札幌巨蛋東西的東西可能 被買光又不能退稅。因為會買球衣。所以退稅感覺還蠻重要的。加上店家都八點關門。所 以只好早點去)。目前查到札幌地鐵站出去就有一家北海道火腿隊紀念品專門店。還有一 家在丸井今井南館5F。(問題一:哪個比較好找?都有賣球衣?問題二:火腿隊專門店可 以退稅嗎?)。中午隨性的吃。然後去看兩點的棒球比賽。晚餐吃GARAKU湯咖哩。然後再 去狸小路看有甚麼好採購的。(問題三:感覺晚上比較不知道要規劃甚麼。各位有甚麼好 建議的嗎?還是這樣的行程就夠了?) 以上。謝謝大家 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 118.171.239.170 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Japan_Travel/M.1409323630.A.A10.html ※ 編輯: gage1467 (118.171.239.170), 08/29/2014 22:57:55

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()