Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Find True Love

Relationships aren't easy. Let a live psychic advisor guide you to the answers. Call today for a complimentary reading!
From our sponsors
[求助] 不停的騷擾
Jul 17th 2014, 00:17, by ga021595350

作者ga021595350 (浩)

看板Boy-Girl

標題[求助] 不停的騷擾

時間Thu Jul 17 00:17:00 2014

以前玩網路遊戲認識了網友 玩遊戲會聊天 也有出來見過幾次面 後來沒玩後也是偶而有在聊 對他只是當成朋友 最近工作忙了 只要沒回他就會一直問LINE 打電話為什麼不接 不回 漸漸地覺得厭煩 要求他不要再這樣打擾我的生活 他可能會消失個 "半天" 沒錯 就是"12HR左右" 又像若無其事地開始瘋狂LINE跟CALL電話 一直問能不能接電話 為什麼不回 直到最後封鎖他了 電話也封鎖了 到現在變成打無顯示電話 甚至打到我工作的地方 還會傳簡訊來威脅我快解開封鎖 不然就到我住的地方找我 (感覺要堵我一樣..) 打到我住家的管理室說要找我 感覺真的遇到一個神經病 甚至到我FB+我各個好友 說要找我 連我爸已經直接打電話過去幹譙他一頓了 過了一天 他就要如出一轍 真的快瘋了 他一直要求我跟他見一面 是不是不該出去? 請問我該怎辦... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 1.173.54.229 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1405527423.A.FD7.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()