Blogtrottr
明星八掛大分享☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
爆Like王 愈膠愈爆 《佬online》黑手:下次拍骨妹 face 周刊 382期
Sep 17th 2014, 10:19


一班主角大部分是 UMOVIE鐵腳,導演步飛表示:「但配落去啲佬度又度身訂造一樣。」道具方面,負責監製的阿細話每人都有幾種道具幾考心思,難度最高是風水佬的金錢劍,原來是一手一腳串出來的。 

爆 Like王

愈膠愈爆 《佬 online》黑手:下次拍骨妹

Ads by Google

「究竟地盤佬同果欄佬邊個好打啲?」就係高登仔無無聊聊問咗呢一句,令到封刀 5年,但係創作力量同幻想仍然嚇你一跳嘅元祖級 Youtuber步飛,用真人拍咗套《佬 Online》短片,加埋廚房佬、速遞佬、基金佬和風水佬,個個有絕技,似足 online game宣傳片,一放上網即被瘋傳。《佬 Online》導演兼演基金佬的步飛,是星爺粉絲,亦是 UMOVIE創辦人之一, 5年前步飛離巢後才由司徒夾帶打理,今次是他復出玩嘢之作,又預告將會拍《妹 Online》,你咪走數喎!

 

 

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()