Blogtrottr
明星八掛大分享☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
霆鋒 拒愛 轉溝 富二代 JM 自製 緋聞發圍 忽然1周 992期
Aug 1st 2014, 05:42


25/7新仔出場JM新仔「嫩版王敏德」在凌晨三點幾接 JM走。 JM架七人車貼咗反光貼,新仔在車內一定唔會俾人見到,不過他卻企出車外數分鐘,似是刻意曝光。 

娛樂喧

霆鋒拒愛轉溝富二代  JM自製緋聞發圍

Ads by Google

25歲的文詠珊( JM),出道十年終於泊到好碼頭,以 3千萬轉會太陽城娛樂。在黎明旗下的百仕活浪擲 5年青春, JM誓要收復失地。歷年欠代表作的 JM,最大的成就是厚過電話簿的緋聞,最經典是去年尾暗交失婚謝霆鋒,可惜霆鋒散玩速撇, JM惟有轉溝富二代。
重新上路, JM變為主動出擊。上周五( 25日)出席完新公司簽約儀式後,當晚明知有大批傳媒跟蹤,她亦交足貨與友人唱 K到凌晨 4時,更刻意讓富二代男友曝光兼返歸過夜,成功爭取曝光率外,亦力證大把裙下之臣。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()