Blogtrottr
Mr.闕小豪 :: 痞客邦 PIXNET ::
闕小豪,人類行為觀察家。喜好古生物化石、大自然、旅行、電影、閱讀等。 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
《我的極品前男友》快樂的愛情模式
Jul 11th 2014, 04:03

Movie, Amour & turbulences(我的極品前男友)(Love Is In The Air)(對不起飛錯你)(爱情强气流), 電影海報

Amour & turbulences (我的極品前男友) (Love Is In The Air) (對不起飛錯你) (爱情强气流)

法國人對愛情有其獨特的想法與見解,這個特色反應在電影作品之中更為明顯,甚至有所謂「法式愛情」的名詞。不過可能是我不夠浪漫,電影前半段表現的法式愛情反而讓我覺得較為平淡。故事後期帶出電影想表達的愛情議題後,就比較有趣了。

電影對於愛情中那些會令人爭吵的事有不少描述,也有帶到幾個法國的浪漫景點,蠻喜歡這部電影的音樂。

 

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()