Blogtrottr
明星八掛大分享☆ :: 痞客邦 PIXNET ::

 
Save on Cookie Cutters.

100 shapes on sale, up to 40%, at Sur La Table!
From our sponsors
北京直擊 撇唔甩 Liddy 彭順 主動 除婚戒 壹周刊 1266期
Jun 12th 2014, 09:42

探熱針

北京直擊 撇唔甩 Liddy 彭順主動除婚戒

Ads by Google

彭順爆出背妻包養小三 Liddy(李悅彤),上月二十六日即飛大馬箍煲,並跟李心潔發表聯合聲明。與此同時,卻發生小三父親李德仁吞槍自殺,父女頓成新聞人物,家破人亡的 Liddy一直匿藏深圳,未有露面。
本週一(六月九日),彭順離開獨自去了沙巴散心的李心潔,由大馬經香港轉飛北京,為新戲作籌備,首度開腔承認獲妻子原諒外,一直被指跟小三未有斬纜的他,對 Liddy處處表現維護及擔心。
此外,去年戴住婚戒開工的彭順,如今已除低戒指,對跟李心潔的感情亦帶弦外之音:我諗好多嘢,唔係咁簡單。

Ads by Google

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()