close
Blogtrottr
明星八掛大分享☆ :: 痞客邦 PIXNET ::

 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
賈曉晨 捱唔住 做到冧廠 JJ 賣樓 套現 回氣 壹周刊 1265期
Jun 5th 2014, 09:38

探熱針 賈曉晨

捱唔住 做到冧廠  JJ賣樓套現回氣

Ads by Google

賈曉晨( JJ)跟樊少皇拍拖後,這年來為配合男友,離經理人陳百祥,轉移基地長期留在內地拍劇。早個月, JJ更將○九年以一百九十多萬購入的將軍澳自住單位,以四百多萬售出,賬面賺過二百萬。套現揸錢,有指因 JJ早前曾突然在片場暈低,身體出現警號,多年來要擔家的她,為減輕負擔,唯有套現傍身,俾自己回氣。

片場暈低

為了首次執導的微電影《愛情是什麼》,賈曉晨專程返港,處女作製作過程, JJ一手一腳,但卻自動要求宣傳活動減量,爭取時間休息。
「 JJ呢兩年喺內地接住唔停拍咗幾部劇,大多數仲係古裝,夏天著住厚衫開工好辛苦,體力少啲都應付唔嚟,加上同少皇拍拖始終承受咗唔少壓力,情緒上落好大;試過有幾次喺片場開工突然暈咗,佢又唔想阻住進度,堅持繼續拍埋自己戲份先走,後來去做身體檢查,原來係內分泌失調。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()