Blogtrottr
明星八掛大分享☆ :: 痞客邦 PIXNET ::

 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
熟女 畫作 露底 江欣燕 再婚 恐懼 忽然1周 983期
May 30th 2014, 10:08


江欣燕自與吳積遜離婚後,感情生活多姿多采,復原能力超乎想像。先被揭偷會細十年嫩男,繼後又夜會熟男李健達,左右逢源。 

娛樂喧

熟女畫作露底 江欣燕再婚恐懼

Ads by Google

做善事有樣睇,即使年屆半百熟女,做完善事都份外省鏡。近日有慈善機構舉辦公益藝術展,邀請中港澳明星自創藝術作品,當中熟女江欣燕、袁潔瑩和嘟姐都有捐出自家作品。本身有畫畫功底嘅江欣燕,今次畫了一幅「黃金女神」出嚟拍賣。臨牀心理學家李寶能,憑畫揭示江欣燕渴望有人管住,但又怕再次面對感情失敗的內心世界。離婚後的江欣燕,早前被影到連番約會花𡃁熟男,但第二春能否結果?就要睇欣欣可唔可以衝破心理關口。

 

由國際慈善機構 Free the Children舉辦的公益藝術展,下周四( 6月 5日)舉行。機構在香港並冇辦事處,負責搵本地明星的重責,就落喺練到鬼咁大隻嘅方力申身上。方表示:「我一手一腳聯絡咗 30個藝人,叫佢哋捐畫或者物品出嚟拍賣。最深刻係等成龍,嗰晚佢 60大壽,我就喺 party場地等足六個鐘。因為我 keep緊 fit,冇嘢落肚淨係飲咗杯水,最後等到洪天明帶我見成龍,好辛苦先攞到佢張簽名相。」

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()