close
Blogtrottr
Mr.闕小豪 :: 痞客邦 PIXNET ::
闕小豪,人類行為觀察家。喜好古生物化石、大自然、旅行、電影、閱讀等。 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
台北新光影城【捷運西門站】(台北市萬華區)
Apr 12th 2014, 07:52

台北新光影城, 台北市, 萬華區, 西寧南路, 捷運西門站

台北新光影城位於西門町,有在看影展的朋友可能會比較熟悉這間戲院,像是金馬影展、金馬奇幻影展就常常在這裡舉辦。

確切的位置是位於獅子林商業大樓內,原本四樓這有四家戲院:金獅戲院、銀獅戲院、寶獅戲院、雙獅戲院,

為什麼同一棟大樓裡會有四家戲院?查資料是說以前戲院比較沒有廳的概念,一廳就是一家戲院,有時這些戲院都是同一個老闆。

像「今日秀泰影城」的前身也是今日戲院、金馬戲院、鳳凰戲院3家戲院。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()