Blogtrottr
Mr.闕小豪 :: 痞客邦 PIXNET ::
闕小豪,人類行為觀察家。喜好古生物化石、大自然、旅行、電影、閱讀等。 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
【零食】日本 i-bits 迷你捲心酥
Dec 29th 2013, 14:42

日本 i-bits 迷你捲心酥

我很愛吃零食,基本上我醒著的時間,嘴巴不是在吃東西就是在喝東西,不然就是在講話,很少休息到。

會去便利商店買個4、5樣零食,邊寫網誌邊吃,大概只有正餐後會休息一下,基本上我每天都會去便利商店買零食。

這麼愛吃零食的我,不來寫一下零食的介紹好像很浪費我的天份,所謂人盡其材就是這個道理。(大誤)

這個是我最近在美廉社發現的,美廉社有時會有特價商品,這點我還蠻喜歡的,

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()